Ανακοινώσεις

7 Μαρτίου 2017, Ελάτε να γνωριστούμε μεταξύ μας

Σας ενημερώνουμε ότι την Κυριακή 12-3-2017 και ώρα 11:15 π.μ. θα γίνει η κοπή της βασιλόπιτας του Σκακιστικού μας Συλλόγου στο χώρο του 20ου Δημ. Σχολείου Ευόσμου. Ένα τυχερό παιδί θα κερδίσει… μία έκπληξη.
Όσοι γονείς επιθυμούν μπορούν να φέρουν εδέσματα ή αναψυκτικά, ενώ τα παιδιά θα μπορέσουν να παίξουν «ελεύθερο» σκάκι μεταξύ τους.
Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 2310763661, καθ. 8π.μ-10π.μ. και στο http://skaki.eu

15 Ιανουαρίου 2017, ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΑΚΙΟΥ σε ΕΝΗΛΙΚΕΣ

Σας ενημερώνουμε ότι το 20ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου σε συνεργασία με τον Σκακιστικό Σύλλογο Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου διοργανώνει σεμινάριο με μαθήματα σκακιού για γονείς, εκπαιδευτικούς αλλά και για κάθε ενδιαφερόμενο ενήλικα κάθε Σάββατο πρωί: α) αρχάριοι, 9:30 με 10:30 και για τουλάχιστον 6 φορές (διδασκαλία κινήσεων των κομματιών και κανόνων και τρόποι διδασκαλίας τους) και β) Ημι-αρχάριοι, 10:30 με 11:30 και για τουλάχιστον 8 φορές (γνωριμία με τακτική, ανοίγματα, φινάλε). Τα μαθήματα είναι δωρεάν και οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται ΕΔΩ μέχρι τις 30-1-2017, ενώ η ακριβής ημερομηνία έναρξης θα ανακοινωθεί στις 31-1-2017 στην ιστοσελίδα του Συλλόγου μας (http://skaki.wikidot.com ή http://skaki.eu) και στην ιστοσελίδα του 20ου Δημ. Σχολείου Ευόσμου: http://evosmos.mysch.gr
Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι από 12 ανά τμήμα, η επιλογή θα γίνει με σειρά προτεραιότητας.

19 Δεκεμβρίου 2016, ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 24-12-2016 και 31-12-2016 δε θα γίνουν μαθήματα στο σύλλογό μας λόγω των χριστουγενιάτικων διακοπών. Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν πάλι το Σάββατο 7-1-2017. Σας ευχόμαστε καλές γιορτές και καλή χρονιά.

15 Σεπτεμβρίου 2016, ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.

Σας ενημερώνουμε ότι τα μαθήματα θα ξεκινήσουν το Σάββατο 1-10-2016 στο χώρο του 20ου Δημ. Σχολείου Ευόσμου, όπως και πέρσι από τις 9:00 π.μ. έως τις 13:45.
Τα μαθήματα μέχρι στιγμής γίνονται μόνο για παιδιά και είναι ένα δίωρο ανά τμήμα (90 λεπτά). Τα τμήματα ημιαρχαρίων θα λειτουργούν είτε στις 9:00 π.μ. με 10:30 π.μ. είτε στις 10:30 π.μ. έως τις 12:00. Τα τμήματα αρχαρίων και των προχωρημένων θα λειτουργούν παράλληλα (με διαφορετικούς δασκάλους-προπονητές) στις 12:15 με 13:45.

30-5-2016, ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Σας ενημερώνουμε ότι δεν θα γίνουν καθόλου μαθήματα σκακιού το Σάββατο 4-6-2016 (ο Σύλλογος θα είναι κλειστός), ενώ το τελευταίο μάθημα θα γίνει στις 11-6-2016.

28-5-2016, ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΚΑΚΙΟΥ

Σήμερα Σάββατο 28-5-2016, έληξε ο κύκλος δωρεάν μαθημάτων σκακιού σε ενήλικες, τον οποίο παρακολούθησαν 8 άτομα (6 εκπαιδευτικοί). Συμφωνήθηκε με τους επιμορφούμενους να συνεχιστούν τα μαθήματα και την επόμενη χρονιά. Έτσι θα προγραμματιστεί ξανά πρόγραμμα μαθημάτων αρχαρίων ενηλίκων (όπως γινόταν τα προηγούμενα δύο χρόνια) καθώς επίσης και ένας νέος κύκλος μαθημάτων που θα απευθύνεται σε ημι-αρχάριους. Τα μαθήματα θα είναι δωρεάν και θα γίνουν σε κύκλο τουλάχιστον οκτώ εβδομάδων σε τμήμα των 10-12 ατόμων, στο χώρο του 20ου Δημ. Σχολείου Ευόσμου, τα πρωινά του Σαββάτου σε ημερομηνίες που θα ανακοινωθούν στη σελίδα μας τη νέα σχολική χρονιά (2016-17).

3/4/2016, ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Το Σάββατο 9-4-2016 δε θα γίνουν τα μαθήματα σκακιού των τμημάτων του κ. Κων/νου λόγω κωλύματος του. Το χαμένο μάθημα θα γίνει στις 7-5-2016, ημέρα Σάββατο, πριν την Κυριακή του Θωμά, ενώ ήδη υπάρχουν χαμένα μαθήματα και των δύο προπονητών που θα γίνουν το πρώτο Σάββατο του Ιούνη.

23/2/2016, ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Το Σάββατο 27-2-2016 δε θα γίνουν τα μαθήματα σκακιού λόγω του 15ου Ατομικού Σχολικού Πρωταθλήματος Δυτ. Θεσ/νίκης 2016. Όλα τα μαθήματα που χάθηκαν θα αναπληρωθούν το δεύτερο Σάββατο του Ιουνίου του 2016.

Περισσότερες πληροφορίες και συμμετοχές εδώ.

29-1-2016, ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

9-1-2016, Δωρεάν μαθήματα σκακιού

Σας ενημερώνουμε ότι το 20ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου σε συνεργασία με τον Σκακιστικό Σύλλογο Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου διοργανώνει σεμινάριο με μαθήματα σκακιού για γονείς και εκπαιδευτικούς (διδασκαλία κινήσεων και κανόνων και τρόποι διδασκαλίας τους). Τα μαθήματα είναι δωρεάν και θα γίνουν σε κύκλο τουλάχιστον έξι εβδομάδων από το Σάββατο 23-1-2016 και κάθε Σάββατο (σε τμήμα των 10-16 ατόμων) και ώρα 10:30 π.μ. με 11:30 π.μ. στο χώρο του 20ου Δημ. Σχολείου Ευόσμου.
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να το δηλώσουν μέχρι την Πέμπτη 21-1-2016. Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι είναι περισσότεροι, η επιλογή θα γίνει με σειρά προτεραιότητας.

9-1-2016, ΕΚΛΟΓΕΣ (I)

Σας ενημερώνουμε ότι στο χώρο του 20ου Δημ. Σχολείου Ευόσμου το Σάββατο 16-1-2016 και ώρα 10:30 π.μ. θα γίνει η τακτική γενική συνέλευση του σκακιστικού μας συλλόγου με θέμα τον απολογισμό του 2015 και τις εκλογές για την ανάδειξη (για τρία χρόνια) του νέου Δ.Σ.
H συνέλευση θα πραγματοποιηθεί με όσα μέλη είναι παρόντα, αφού το Σάββατο 9-1-2016 έπειτα από σχετικό κάλεσμα-ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του συλλόγου μας (http://skaki.wikidot.com ή http://skaki.eu) δεν υπήρξε απαρτία.

4-1-2016, ΕΚΛΟΓΕΣ (II)

Το Σάββατο 9-1-2016 στο 20ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου (στο χώρο των μαθημάτων, 17ης Νοέμβρη και Βεργίνας, Εύοσμος) και στις 10:30 π.μ. θα γίνουν οι εκλογές του Σκακιστικού Συλλόγου μας (δικαίωμα ψήφου έχουν τα ιδρυτικά μέλη και όσοι γονείς έχουν πληρώσει την 1η δόση των μαθημάτων των παιδιών τους). Επειδή θεωρείται δύσκολο να υπάρξει απαρτία, η εκλογοαπολογιστική συνέλευση θα γίνει τελικά το Σάββατο 16-1-2016. Θυμίζω ότι από αυτή τη φορά και στη συνέχεια σύμφωνα με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης για τροποποίηση του καταστατικού τα μέλη του Δ.Σ. εκλέγονται για τρία χρόνια και όχι για ένα που ίσχυε μέχρι τώρα.

29-5-2015, ΤΕΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Σας ενημερώνουμε ότι για τη φετινή χρονιά 2014-15, τα μαθήματα σκακιού θα γίνονται κανονικά μέχρι και τις 13 Ιουνίου 2015.

20/2/2015, ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Το Σάββατο 28-2-2015 δε θα γίνουν τα μαθήματα σκακιού λόγω του 14ου Ατομικού Σχολικού Πρωταθλήματος Δυτ. Θεσ/νίκης 2015. Όλα τα μαθήματα που χάθηκαν θα αναπληρωθούν το πρώτο και δεύτερο Σάββατο του Ιουνίου του 2015.

24-1-2015, ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Το επόμενο Σάββατο 24-1-2015 δε θα γίνουν τα μαθήματα σκακιού λόγω των εθνικών εκλογών. Τα μαθήματα θα αναπληρωθούν το πρώτο Σάββατο του Ιουνίου του 2015.

Ο πρόεδρος του Σ.ΣΥ.Δ.Κ.Ε.

23-1-2015, ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ

Στον Εύοσμο και στο 20ου Δημ. Σχολείο Ευόσμου, σήμερα 23 Ιανουαρίου 2015 ημέρα Παρασκευή και ώρα 18:00 μμ.μ. τα εκλεγμένα μέλη για το Διοικητικό Συμβούλιο του Σκακιστικού Συλλόγου Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου τα οποία αναδείχθηκαν έπειτα από τις εκλογές του Συλλόγου στις 18-1-2015 συνήλθαν σε συνεδρίαση και ασχολήθηκαν με τη συγκρότηση σε σώμα και την κατανομή των αξιωμάτων στους εκλεγέντες.
Για κάθε αξίωμα υπήρξε ένας και μόνο υποψήφιος. Τα εκλεγέντα μέλη έπειτα από τη δήλωση των υποψηφιοτήτων, τη μυστική ψηφοφορία για τον πρόεδρο και την ψηφοφορία για τα υπόλοιπα μέλη αποφασίζουν ομόφωνα την κατανομή των αξιωμάτων ως ακολούθως:
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
1. Κουρκούδιαλος Στυλιανός, Πρόεδρος
2. Ζάγκας Βάιος, Αντιπρόεδρος
3. Πατεράκης Αριστείδης, Γενικός Γραμματέας
4. Ρετζέπης Ιωάννης, Ταμίας
5. Στάμος Κων/νος, Έφορος
6. Παπαδοπούλου Δέσποινα, Μέλος
7. Γκούμα Χρυσούλα, Μέλος
ΕΞΕΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
1. πρόεδρος ο κ. Καλτσόγλου Άννα,
2. αναπληρωτής πρόεδρος o κ. Στεφανίδης Βασίλειος,
3. μέλος η κ. Καραγεωργιάδου Αντουανέτα.

18-01-2015, ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

Σας ενημερώνουμε ότι την Κυριακή 18-1-2015 και ώρα 11:15 π.μ. θα γίνει η κοπή της βασιλόπιτας του Σκακιστικού μας Συλλόγου στο χώρο του 20ου Δημ. Σχολείου Ευόσμου. Ένα τυχερό παιδί θα κερδίσει… ένα δώρο έκπληξη.
Την ίδια ημέρα θα γίνουν οι εκλογές του Συλλόγου για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ.

9-11-2014, ΕΚΛΟΓΕΣ

Καλούμε τα μέλη του Συλλόγου μας σε συνέλευση για την επιλογή του Διοικητικού Συμβουλίου την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου και ώρα 11:30 στο χώρο του 5ου, 8ου και 20ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου (17ης Νοέμβρη 2 - Εύοσμος), την ίδια δηλαδή μέρα και στον ίδιο χώρο που προγραμματίζεται να γίνει το 10ο τουρνουά σκακιού για παιδιά Δημοτικού Σχολείου (και όχι μόνο).

15-9-2014, ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2014-15

Για το τρέχον έτος (2013-14) οι εγγραφές και τα μαθήματα ξεκινούν στις 4-10-2014 και θα γίνονται κάθε Σάββατο πρωί (περισσότερα).

21-12-2013, ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ

Στον Εύοσμο και στο 20ου Δημ. Σχολείο Ευόσμου, σήμερα 21 Δεκεμβρίου 2013 ημέρα Σάββατο και ώρα 10:00 π.μ. τα εκλεγμένα μέλη για το Διοικητικό Συμβούλιο του Σκακιστικού Συλλόγου Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου τα οποία αναδείχθηκαν έπειτα από τις εκλογές του Συλλόγου στις 14-12-2013 συνήλθαν σε συνεδρίαση και ασχολήθηκαν με τη συγκρότηση σε σώμα και την κατανομή των αξιωμάτων στους εκλεγέντες.
Για κάθε αξίωμα υπήρξε ένας και μόνο υποψήφιος. Τα εκλεγέντα μέλη έπειτα από τη δήλωση των υποψηφιοτήτων, τη μυστική ψηφοφορία για τον πρόεδρο και την ψηφοφορία για τα υπόλοιπα μέλη απο-φασίζουν ομόφωνα την κατανομή των αξιωμάτων ως ακολούθως:
1. πρόεδρος ο κ. Κουρκούδιαλος Στυλιανός,
2. αντιπρόεδρος ο κ. Χαϊδευτός Κλεάνθης,
3. γενικός γραμματέας ο κ. Πατεράκης Αριστείδης,
4. ταμίας ο κ. Ρετζέπης Ιωάννης,
5. έφορος ο κ. Στάμος Κων/νος,
6. μέλος ο κ. Στεφανίδης Βασίλειος,
7. μέλος η κ. Χουνουζίδου Ελένη,

Την ίδια ημέρα συνεδρίασαν και τα εκλεγμένα μέλη της Εξελεκτικής Επιτροπής τα οποία έπειτα από διαλογική συζήτηση συγκρότησαν σε σώμα την Εξελεκτική Επιτροπή ως ακολούθως:
α) πρόεδρος ο κ. Καραγιάννης Χρήστος,
β) αναπληρωτής πρόεδρος η κ. Τσακουρίδου Άννα,
γ) μέλος η κ. Καραγεωργιάδου Αντουανέτα.

9-12-2013, ΕΚΛΟΓΕΣ

Καθώς στην προγραμματισμένη γενική συνέλευση της 8-12-2013 δεν υπήρξε απαρτία, καλούμε ξανά τα μέλη του Συλλόγου μας σε συνέλευση για την επιλογή του Διοικητικού Συμβουλίου το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου και ώρα 11:30 π.μ. στο χώρο του 20ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.

30-11-2013, ΕΚΛΟΓΕΣ

Καλούμε τα μέλη του Συλλόγου μας σε συνέλευση για την επιλογή του Διοικητικού Συμβουλίου την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου και ώρα 11:30 στο χώρο του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου (Καραολή και Δημητρίου 26, δίπλα στο ΙΚΑ Ευόσμου), την ίδια δηλαδή μέρα και στον ίδιο χώρο που προγραμματίζεται να γίνει το 6ο τουρνουά σκακιού για παιδιά Δημοτικού Σχολείου.

9-9-2013, ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2013-14

Για το τρέχον έτος (2013-14) οι εγγραφές και τα μαθήματα ξεκίνησαν στις 5-10-2013 και γίνονται κάθε Σάββατο πρωί (περισσότερα).

1-2-2013, ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΛΤΙΩΝ

Για την έκδοση δελτίο σκακιστή, χρειάζονται 2 φωτογραφίες, πιστοποιητικό γέννησης και πιστοποίηση υγείας αθλητή (αν είναι από ιδιώτη γιατρό πρέπει να αναγράφονται όλα τα στοιχεία του).

3-12-2012, ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΕ ΣΩΜΑ

Στον Εύοσμο και στο 20ου Δημ. Σχολείου Ευόσμου, στις 7 Δεκεμβρίου 2012 ημέρα Παρασκευή και ώρα 19:00 τα εκλεγμένα μέλη για το Διοικητικό Συμβούλιο του Σκακιστικού Συλλόγου Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου συνήλθαν σε συνεδρίαση και ασχολήθηκαν με τη συγκρότηση σε σώμα και την κατανομή των αξιωμάτων στους εκλεγέντες.
Για κάθε αξίωμα υπήρξε ένας και μόνο υποψήφιος. Τα εκλεγέντα μέλη έπειτα από τη δήλωση των υποψηφιοτήτων, τη μυστική ψηφοφορία για τον πρόεδρο και την ψηφοφορία για τα υπόλοιπα μέλη αποφάσισαν ομόφωνα την κατανομή των αξιωμάτων ως ακολούθως:

  1. πρόεδρος ο Κουρκούδιαλος Στυλιανός με 7 ψήφους.
  2. αντιπρόεδρος ο κ. Πέτρου Αναστάσιος με 7 ψήφους.
  3. γενικός γραμματέας ο κ. Καλαθάς Εμμανουήλ με 7 ψήφους.
  4. ταμίας ο κ. Ρετζέπης Ιωάννης με 7 ψήφους.
  5. έφορος Αθλητικού Τμήματος ο κ. Αβραμίδης Νικόλαος με 7 ψήφους.
  6. μέλη η κ. Κουδού Χρυσάνθη και ο κ. Στεφανίδης Βασίλειος με 7 ψήφους ο καθένας.

  1. πρόεδρος ο κ. Χαϊδευτός Κλεάνθης,
  2. αναπληρωτής πρόεδρος η κ. Διδεντζή Άννα,
  3. μέλος ο κ. Καραγιάννης Χρήστος.

8-11-2012, ΕΚΛΟΓΕΣ

Καλούμε τα μέλη του Συλλόγου μας σε συνέλευση για την επιλογή του Διοικητικού Συμβουλίου την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου και ώρα 11:00 στο χώρο του 15ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου (Νεμέας και Θάλειας, περιοχή LIDL Περιφεριακός Εύοσμου), την ίδια δηλαδή μέρα και στον ίδιο χώρο που προγραμματίζεται να γίνει το 3ο τουρνουά σκακιού για παιδιά Δημοτικού Σχολείου.

Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, το περιεχόμενο αυτής της σελίδας διανέμεται σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License