Εγγραφές-Παίχτες του Συλλόγου

20-9-2020

Αγαπητοί/ες Αθλητές/τριές και γονείς/κηδεμόνες,
Ο Σύλλογος μας λαμβάνοντας υπόψη τη δημόσια υγεία εν μέσω πανδημίας, αποφάσισε οι δραστηριότητες του να ξεκινήσουν την νέα χρονιά διαδικτυακά και δυστυχώς χωρίς την παρουσία παιδιών/κηδεμόνων στο φυσικό μας χώρο (20ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου).

Αναλυτικά:
1. Όλες οι προπονήσεις-εκδηλώσεις σχεδιάζεται να γίνουν διαδικτυακά, μέχρι να καταλαγιάσει η πανδημία. Εξαίρεση ίσως να αποτελέσουν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. για τις οποίες θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.
2. Επιβάλλεται οι νεαροί αθλητές να είναι εξοικειωμένοι (και μάλλον είναι από τα σχολεία τους) με την εξ αποστάσεως επικοινωνία και τα σχετικά εργαλεία (θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα ΖΟΟΜ).
3. Δεν προβλέπεται να υπάρξουν τμήματα για αρχάριους αθλητές, καθώς οι προπονήσεις των παιδιών αυτών θα έπρεπε να γίνονται δια ζώσης, (εκτός αν υπάρξει σχετική εκδήλωση ενδιαφέροντος από ικανό αριθμό γονέων, οι οποίοι ωστόσο διατίθενται να είναι παρόντες με τα παιδιά τους σε ανάλογα διαδικτυακά μαθήματα).
4. Στα διαδικτυακά τμήματα θα συμμετέχουν έως 12 μαθητές, ενώ κάτω από 8 μαθητές δεν μπορεί να λειτουργήσει κανένα τμήμα.
5. Το κόστος συμμετοχής θα είναι το ίδιο με τα προηγούμενα χρόνια, παρόλο που μικραίνει ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα παραμένοντας ταυτόχρονα σχεδόν σταθερά τα έξοδα (με μικρή αύξηση λόγω κόστους ψηφιακών εργαλείων και εξοπλισμού).
6. Παρακαλούμε για τον προγραμματισμό της λειτουργίας του συλλόγου μας να συμπληρώσετε μέχρι τις 28-9-2020 τη σχετική φόρμα εγγραφής/εκδήλωσης ενδιαφέροντος στη δ/νση: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_jGLOYAPvEXFDXoyQowJkn45cuFYj-s3jA3ZnzBUM2r7RUg/viewform

Αγαπητοί γονείς, καθώς λόγω του COVID-19 υπάρχει περιορισμός των φυσικών δραστηριοτήτων ειδικά σε ότι αφορά τα ομαδικά αθλήματα, σκεφτείτε ότι το σκάκι ίσως αποτελεί μοναδική ευκαιρία διεξόδου για μικρούς και μεγάλους, παρέχοντας εκτός από τα γνωστά σε όλους μας οφέλη και χρήσιμες ψηφιακές δεξιότητες.

Δ.Σ.
Σκακιστικού Συλλόγου Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου

ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΤΗ

Αγαπητοί γονείς,

Τα μαθήματα μέχρι στιγμής γίνονται μόνο για παιδιά το Σάββατο το πρωί (έναρξη 6-10-2018) και είναι ένα δίωρο ανά τμήμα (90 λεπτά). Τα τμήματα ημιαρχαρίων λειτουργούν είτε στις 9:00 π.μ. με 10:30 π.μ. είτε στις 10:30 π.μ. έως τις 12:00, Σας ενημερώνουμε ότι τα μαθήματα ξεκίνησαν το Σάββατο 6-10-2018 στο χώρο του 20ου Δημ. Σχολείου Ευόσμου, όπως και πέρσι από τις 9:00 π.μ. έως τις 13:45.
Τα μαθήματα μέχρι στιγμής γίνονται μόνο για παιδιά και είναι ένα δίωρο ανά τμήμα (90 λεπτά). Τα τμήματα ημιαρχαρίων θα λειτουργούν είτε στις 9:00 π.μ. με 10:30 π.μ. είτε στις 10:30 π.μ. έως τις 12:00. Τα τμήματα αρχαρίων θα λειτουργούν στις 12:15 με 13:45, ενώ των προχωρημένων από τις 10:00 π.μ. με 11:30 π.μ. και 11:30 με 13:00.
Όλα τα μαθήματα γίνονται στο 20ο Δημ. Σχολείο Ευόσμου.

Εγγραφές γίνονται στο χώρο του 20ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου (17ης Νοέμβρη & Βεργίνας) κάθε Σάββατο την ώρα των μαθημάτων (από τις 9:00 π.μ. έως τις 13:45 μ.μ., τηλ. 2310763661).

το Δ.Σ.

ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΛΤΙΩΝ

Για την έκδοση δελτίο σκακιστή, χρειάζονται 2 φωτογραφίες και πιστοποιητικό γέννησης. Χρειάζεται επίσης και η ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΗ.

ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΗ

Σύμφωνα με το άρθρο 16 του Ν. 4479/ 2017 και την ΚΥΑ των Υπουργών Υγείας και Υφυπουργού Πολιτισμού, η διαδικασία της πιστοποίησης της υγείας των αθλητών - αθλητριών από την αγωνιστική περίοδο 2018 - 19 και εφεξής τροποποιείται ως ακολούθως :

1. Η πιστοποίηση υγείας των αθλητών καταγράφεται σε κάρτα υγείας, είναι υποχρεωτική και αποτελεί προϋπόθεση για την συμμετοχή τους σε προπονήσεις και αγώνες. Η ρύθμιση αφορά όλους τους ενεργούς αθλητές και αθλήτριες, όπως και τις νέες εγγραφές.

2. Η κάρτα υγείας αθλητή συνιστά αυτοτελές έγγραφο και δε συνδέεται με το δελτίο αθλητικής ιδιότητας. Αποτελεί προσωπικό έγγραφο του αθλητή και βρίσκεται στην κατοχή του.

3. Η κάρτα υγείας αθλητή προσκομίζεται υποχρεωτικά στον αρμόδιο Διαιτητή μαζί με το δελτίο αθλητή και είναι βασική προϋπόθεση συμμετοχής στον αγώνα. Σε διαφορετική περίπτωση ο αθλητής – αθλήτρια μηδενίζεται.

4. Η κάρτα υγείας αθλητή θεωρείται ΜΟΝΟΝ από ιατρούς καρδιολόγους των μονάδων παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Νομαρχιακών, Περιφερειακών ή Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων, υγειονομικών στρατιωτικών μονάδων, ή από ιατρούς καρδιολόγους έχοντες οποιαδήποτε σχέση με το Δημόσιο ή με ΝΠΔΔ, καθώς και από ιατρούς καρδιολόγους του ιδιωτικού τομέα, ή ιατρούς άλλων ειδικοτήτων που έχουν πιστοποίηση ΕΚΑΕ.

5. Η κάρτα υγείας αθλητή θα είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΕΣΟ www.chessfed.gr και αφορά κάθε είδους αθλητική εκδήλωση αγωνιστικού χαρακτήρα, η μη προσκόμιση της στον αρμόδιο Διαιτητή θα συνεπάγεται την απαγόρευση της συμμετοχής του αθλητή στον αγώνα. Τη φόρμα για την κάρτα υγείας αθλητή μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ:

6. Η αυτοκόλλητη ετικέτα ανανέωσης των δελτίων που εκδίδει η ΕΣΟ παραμένει σε ισχύ MONO για τη δέουσα θεώρηση από το σωματείο των αθλητών, οι οποίοι έχουν δικαίωμα συμμετοχής για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο, χωρίς να χρήζει πλέον ιατρικής θεώρησης. Επίσης δεν απαιτείται ιατρική θεώρηση στην αίτηση εγγραφής που θα συμπληρώνουν οι νέοι αθλητές, προκειμένου να τους εκδοθεί αθλητικό δελτίο.

Παρακαλούμε για την τήρηση των παραπάνω, όπως περιγράφονται στη σχετική ΚΥΑ με ΑΔΑ: 61ΒΖ4653Π4-2Ω3.

Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει μετά από ένα (1) μήνα από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και, συγκεκριμένα, από τις 8 Σεπτεμβρίου 2018.

Η κάρτα υγείας αθλητή είναι διαθέσιμη εδώ: http://skaki.wikidot.com/local--files/eggrafes/KARTA_YGEIAS_ENTYPO_ESO

Πληροφορίες στο 2310763661 (Σάββατο 9:00 έως 13:45).

ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ

Οι παίχτες του συλλόγου μας βρίσκονται εδώ: http://chesstu.be/eso/club/02170

Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, το περιεχόμενο αυτής της σελίδας διανέμεται σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License